Politica de retur și de schimb a produselor

POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Tu vei plăti curierul cu care ne trimiți înapoi produsul returnat, iar noi îți vom înapoia contravaloarea produsului în termen de 15 zile lucrătoare de când acesta a ajuns la noi.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, fără pete. Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.

Nu acceptam spre retur produse care:

  • sunt trimise fara completarea prealabila a formularului de retur;
  • sunt trimise prin curier, prin cont colector, sau alte servicii similare ce implica plata cash din partea Prive la momentul livrarii;
  • nu sunt completate campurile aferente contului IBAN si a numelui detinatorului contului IBAN;
  • prezinta urme de purtare;
  • se incadreaza in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;

Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a returna un produs sunt următorii:

  1. Completezi formularul de retur disponibil mai jos;
  2. Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
  3. Trimiți coletul – expeditie standard (prin orice curierat rapid, dar nu Poșta Română) cu produsul returnat către: Sungate Vogue – București, Sect. 1, Calea Dorobanti nr 206
    Dacă alegi Fan Courier, firma de curierat cu care noi colaborăm, numărul lor de telefon este 0219336;
  4. Te rugam sa te asiguri ca numele expeditorului AWB-ului corespunde cu cel completat in formularul de mai jos
  5. Plata se va efectua prin virament bancar in contul IBAN mentionat in cererea de retur in termen de maxim 15 zile lucratoare din momentul in care coletul ajunge la noi;

POLITICA DE SCHIMB A PRODUSELOR

Dacă un produs achiziționat nu ți se potrivește ca măsură, îl poți schimba cu același produs cu măsura potrivită sau cu alt produs în maxim 14 zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi. Dupa ce completezi cererea, noi trimitem spre tine noul produs iar tu dai la schimb curierului produsul vechi. Taxa de livrare de 15 lei este suportata de catre tine.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, fără pete. Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.

Nu acceptam spre schimb produse care:

  • sunt trimise fara completarea prealabila a formularului de schimb;
  • prezinta urme de purtare;
  • se incadreaza in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;

Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a schimba un produs sunt următorii:

  1. Completezi formularul de schimb disponibil mai jos;
  2. Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
  3. Iti trimitem un nou colet cu produsul ales pentru schimb, iar tu ii vei preda curierului produsul vechi, ambalat corespunzator pentru transportul prin curierat rapid;
  4. Costul schimbului este suportat de tine si il vei achita curierului la livrare, reprezentand serviciile de transport;

Numele si prenumele

Adresa de email

Numarul comenzii (il vei putea gasi in mailul de confirmare a comenzii)

Produsele pe care doresti sa le schimbi/returnezi sunt*:

Produsele pe care le vrei la schimb (doar in cazul schimburilor):

Adresa la care vrei sa iti fie trimis produsul la schimb (doar in cazul schimburilor si doar in situatia in care e diferita fata de cea din comanda initiala):

Contul IBAN in care doresti returnarea contravalorii produsului

Numele detinatorului contului IBAN

Care e motivul pentru care soliciti schimbul/returnarea produsului?